Heja Sverige - på nationaldagen!

Idag den 6 juni är det vår nationaldag - så jag vill bara passa på att önska alla en underbar dag var än ni befinner er!



Det är minst lika fantastiskt att bara vara hemma och njuta av vårt land, speciellt om sommaren som det är nu. Så passa på att ha det trevligt idag, på Sveriges Nationaldag. Själva ska jag bara ta det lugnt här hemma på landet i solen och den sköna sommarvärmen som äntligen kommit.



Så här såg det ut i min trädgård i går kväll, ett underbart ljus och all denna grönska! Så vackert!


Eller en annan typisk bild från Sverige, i alla fall i Uppland där jag bor, är ett rött hus med vita knutar, mitt i önskan. Som här dessutom mitt i skogen.
Tar nu några dagars paus från bloggandet! Njut av sommaren, de ska jag göra!

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer