Tack alla läsare - nu har vi fått över 100.000 sidvisningar!

Det känns verkligen kul att ni uppskattar det vi skriver här på sajten, om resor, mat och andra upptäckter jag och andra gjort runt om i världen. Nu har vi precis fått över 100.000 sidvisningar här på Nisbeths resblogg.

Mäktiga Castel del Monte i Apulien i södra Italien.

När jag startade den här sajten för några år sedan kunde jag aldrig föreställa mig att så många skulle titta in och läsa det jag och andra skrivit. Men nu har vi i alla fall nått en härlig milstolpe på Nisbeths reseblogg, med över 100.000 sidvisningar.





Just nu ser det ut så här i fråga om besökare på min blogg, just i skrivande stund, en tidig morgon den 29 oktober 2019. Bara idag har det varit 118 besökare, under gårdagen var det 240 och denna månad har det varit 5516 stycken.



Tack igen och hoppas att ni fortsätter att titta in här varje dag, för nu försöker jag verkligen att uppdatera sidan så ofta jag bara kan.


Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer