Våren är på väg

Mitt i allt elände med coronavirus och andra tråkigheter så spirar det i alla fall i trädgården just nu. Inte så många blommor som kommit än visserligen, men jag har i alla fall sett några fina krokusar.



Det är viktigt att hitta solglimtar i allt det negativa just nu, så därför ville jag bara bjuda på några bilder från min trädgård. Ni kan se några fina krokusar i de svenska färgerna, blått och gult som just nu blommar. Lagom till påsk väntar jag att få se mina påskliljor och tulpaner.



Än så länge är det inte vidare varmt här i Knivsta där jag bor, men just idag skiner i alla fall solen och det är jag väldigt glad över. Bara för någon dag sedan så snöade det här hos mig! Men just nu stormar det rejält utanför huset, så håll er inne - ni som kan...




Snart är det som sagt påsk, jag hoppas att ni alla får en fin helg, men snälla res inte bort över påskledigheten om ni har någon. Stanna hemma - som vi blivit tillsagda att göra!

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer