Äppelträden står i blom och finbesök i min trädgård

Just nu doftar det ljuvligt och ser underbart ut i min gamla äppelträdgård. Och förra veckan fick jag ett fint och mycket gulligt besök, ni kan själva se ögonblicksbilden här nedan.



Just nu blommar mina äppelträd och det är lika vackert som alltid, de sprider också en mycket ljuvlig doft som man känner om man kommer nära. Träder är som ni ser mycket gamla men än producerar de underbart goda äpplen. Fast förra året var det tyvärr bara ett träd som gav oss frukt. Hoppas på bättre resultat detta år!



Annars är det inte så mycket som händer här hemma på landet. Så när en gullig liten rävunge kom på besök vid min pizzaugn en sen kväll tog jag genast fram telefonen och tog en bild innan den snabbt försvann iväg mot skogen bakom mitt hus. Visst är den lilla räven söt!

Hoppas ni har det bra ni också, och att ni får hålla er friska. Varma hälsningar från mig här ute på landet.

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer