Välmående och upplevelser- så är Vings nya sommarkampanj

Den 26 december drar Ving igång årets sommarkampanj där fokus läggs på välmående och personliga upplevelser. 




Charterbolaget Ving vill göra det enklare för kunderna att hitta de hotell och de upplevelser som passar just deras behov och önskemål. Med nya kategorier ska Ving ge liv till begreppet ”Find your wave” genom att paketera både befintliga produkter och nyheter som exempelvis padelresor som vi skrivit om tidigare här på sajten.  



– Vi vill lyfta de positiva aspekterna av resandet. Det handlar inte längre lika mycket om vart vi reser utan mer om hur och vilka upplevelser vi vill väljer att fylla vår semester med för att må bra, kanske extra mycket efter ett år som detta. I kampanjen vill vi visa på bredden och helheten i vårt utbud där alla ska ges möjlighet att hitta just sin personliga upplevelse, sin ”wave”, oavsett om det handlar om avkoppling på ett läckert hotell, strandliv, en äventyrlig aktivitet, en träningsresa eller en storstadssemester, säger Claes Pellvik, marknadschef Ving.  



Vad som är välmående skiljer sig dock från olika personer och olika tillfällen. Det nya manéret ”Find your wave” handlar om att manifestera detta och att varje kund ska ges möjligheter att hitta just sin ”wave”, sin resa och upplevelse, skriver Ving i ett pressmeddelande.

Av Agneta Nisbeth

Foto: Ving

Kommentarer