Önskar er alla en riktigt fin söndag!

Egentligen ville jag bara önska er en riktigt fin söndag - var ni än befinner er och vad ni än gör. Men också passa på att säga det inte dröjer länge förrän våren är här på riktigt.



Just nu är det ganska varmt om dagarna men på nätterna känns det fortfarande som vinter med ett par minusgrader. Men det känns så underbart att bara få vara ute i trädgården nu och njuta av solens allt varmare strålar som också börjar väcka allt fler blommor och växter till liv här i Knivsta.

Varje vecka köper jag färska snittblommor som pryder mitt hem, jag älskar tulpaner så det är en perfekt tid för mig att frossa i dessa vackra blomster. Det kostar inte så mycket att köpa i mataffären, så har ni möjlighet att köpa några så kan jag lova att det höjer humöret mycket.

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer