Önskar er en fin 1:a advent!

 Idag skiner solen utanför fönstret och det är rejält kallt, vintern har verkligen kommit för att stanna nu känns det som. Och jag sitter inne i värmen med en liten förkylning...



Ville egentligen bara passa på att önska er alla en härligt fin första advent och hoppas ni fått en skön dag vare sig ni tillbringade den utom- eller inomhus. Var ute och tog en kort promenad tidigt i morse, i den något bistra vinterkylan. Men eftersom jag blivit lite förkyld så stannar jag istället inne resten av dagen, trots att solen nu skiner in i huset där jag bor i Knivsta.

Jag har istället julpyntat lite här hemma och satt upp alla adventsstakar jag har i fönstren, det blir inte så många levande ljus längre eftersom jag redan varit med om att en bostad jag haft brunnit ner, det glömmer jag tyvärr aldrig och är extra försiktig med stearinljus efter det även om branden berodde på ett elfel, ja tyvärr hade en mus eller flera tuggat av en ledning.

Ha en fortsatt fin dag och vi ses i morgon om ni vill och kan, här på sajten!

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer