Önskar er en god fortsättning på det nya året!

Hoppas ni hade ett fint avslut på 2021 och att ni får en riktigt god start på detta nya år, vad det än må innebära för just er.




Jag önskar er en fin 1 januari med detta verk i akvarell av min nu bortgångna mamma Gunvor Nisbeth, en snöflinga, väl passande denna kalla och snöiga dag. Själv firade jag ett stillsamt nyår och njöt av läcker mat i goda vänners lag. Hur ni än firade in det nya året, hemma, på krogen eller hos någon annan, tillsammans med vänner eller ensam så hoppas jag att ni hade det riktigt trevligt. Jag vet att många av er inte firade alls utan befann er på arbetet och andra kanske tillbringade natten i sjuksängen, men hur ni än firade - eller inte - så önskar jag er alla ett riktigt Gott Nytt År!

Hoppas också ni får tid att vara ute i det vintriga vädret, passa på att njuta av naturen den ger alltid kraft och styrka på olika sätt. Kanske blir det en pizza idag, det brukar ju vara maten alla längtar efter den 1 januari...


Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer