Nu börjar det kännas som vår igen

Äntligen har i alla fall några av vårblommorna slagit ut som dessa vackra vita snödroppar som nu börjat blomma i min gräsmatta. Men jag har också köpt lite vår i kruka för att ha inomhus.


Dessa fina snödroppar har nu sett dagens ljus för första gången denna kyliga vår. Jag blev så glad att se att det äntligen börjar se ut som vår här hemma hos mig i trädgården, lökarna jag satte i höstas syns redan men de är ännu för små för att kunna fotograferas, men snart så...




Jag har också köpt på mig lite vårblommor som sprider glädje här hemma. Gult är inte alls fult utan vackert och tillsammans med min fina blåa glasvas blir det hela också till ett - go Ukraina! 

För några dagar sedan reste jag också iväg på min första resa lite längre bort, jag stannade fortfarande i Sverige men det blev några mil söderut med buss. Lovar att berätta mer inom kort!

Text och bild Agneta Nisbeth 

Kommentarer