Härliga färger på kvällshimlen

 Det har varit ett par lite mer intensiva dagar för mig den senaste tiden, jag har precis kommit hem från en minivistelse i Stockholm, men mer om den senare i veckan.



Som ni ser på bilden ovan har jag haft några fina solnedgångar i veckan, denna bild tog jag för några dagar sedan här hos mig ute på landet i Knivsta-trakten. Det var faktiskt ännu mer sprakande färger i verkligheten, det går inte riktigt att fånga dem alla på bild.




Det känns att vädret nu slagit om till vinter och i går morse var det minus fem vid åtta-tiden. Inatt har det snöat lite och det är fortfarande kallt ute Men inomhus har jag redan börjat att "julpynta" lite med blommor. Jag har bland annat denna präktiga amaryllis i min matsal och så har jag köpt några hyacinter som snart slår ut, jag bara älskar den doften...

Jag kommer snart - inom någon dag - att lägga upp lite bilder från min resa till Stockholm häromdagen, det blev till och med en övernattning på hotell för första gången på två år...

Text och foto: Agneta Nisbeth


Kommentarer