Ett riktigt gott nytt år önskas

 Jag hoppas ni alla får ett härligt nyår och ett bra år som kommer 2023, själv drömmer jag om nya resor som jag planerar göra...



Det blir ofta lite speciellt med en nyårsafton, kanske kommer ni fora det tillsammans med familj och vänner eller så alldeles på egen hand. Det har jag gjort många gånger och det är faktiskt trevligare än vad man kan tänka sig. Jag har också jobbat något nyår, inget problem det heller. Jag hoppas att nästa år blir fyllt av glädje och vi slipper undan allt elände. Själv drömmer jag om att få vara frisk och kunna resa lite mer, även om det inte kommer bli riktigt som förr.




Jag har precis börjat gå igenom de nya resekatalogerna från Rolfs Flyg & Buss samt Scandorama som nyligen kommit i min brevlåda. Här finns verkligen mycket att välja på och det blir säkert någon spännande resa till våren och sommaren. Om nu allt går som det ska. 

Text och foto: Agneta Nisbeth

Kommentarer