Glad påsk på er alla!

 Jag hoppas ni alla får en fin helg och att ni kan njuta av både naturen utanför och äta goda påskmåltider inomhus.



Eftersom det är påskafton idag ville jag bara passa på att önska er en glad påsk med allt vad detta innebär för just er, vare sig man besöker kyrkan eller bara njuter av sin ledighet eller äter en massa ägg eller påskgodis. Det är har varit ovanligt kallt detta år så mina påskliljor har inte hunnit slå ut än i rabatterna så jag får snällt köpa mina i affären.




Påskris kan jag däremot ta in från min egen trädgård, så det behöver jag inte ta mig ut på stan för att inhandla längre. Men det är vackert att titta på här på torget i alla fall. 

Jag hoppas ni får några fina dagar denna påskhelg, vad ni än gör och var ni än befinner er. Jag håller mig hemma här i Sverige detta år. Men jag ska i alla fall ut och resa innan sommaren igen, det ska bli kul och jag berättar mer sedan.

Text och foto Agneta Nisbeth

Kommentarer